[Recenze: Film] Keitai Kareshi

21. ledna 2015 v 13:38 | Eva |  Recenze Filmy
Anotace z Mydramalist:
Středoškolská studentka Ayumi se zabije a zanechá zprávu, která tvrdí, že bude zabita svým přítelem. Ayumi spolužačky Satomi a Yuka vyšetřují její sebevraždu a brzy si spojí její smrt s telefonním simulátorem "Keitai Kareshi". Hru distribuuje populární mobilní herní stránka "Ice Cream", která dovoluje uživatelům vybírat avatary a měnit své zprávy s ostatními hráči. Míra lásky ukazuje, jak si hráčka vede. Samoti si stáhne tu aplikaci a zjeví se jí přítel Riku, kterého si její spolupracovnice Eri stáhne na svůj telefon. Brzy poté, Eli umírá na elektrický šok - nedlouho poté je její míra lásky na nule. Yuka si taky stáhne přítele Masaya, kterého Eri pošle jejích manažerce Ishikawě. Další den umírá za záhadné události. Záhada se prohlubuje, když Satomi objeví fotku Naota na jiném telefonu, což je starší student, kterého Satomi tajně milovala.

Nejdříve jsem si nebyla jistá tím, jestli tenhle film zkusím, ale poněvadž se v tom objevuje pár herců, kteří nejsou špatní a znám je odjinud, rozhodla jsem se tomu dát šanci. Pořád si nejsem jistá, jestli to bylo dobře nebo špatně, byl to podle mého takový dobrý průměr. Navíc se v tom objevují typická hororová klišé ve stylu "Něco se stalo, musím to prozkoumat!" nebo "Mě se to netýká, jdu do toho taky!".

Příběh se točí kolem aplikace na mobil "mobilní přítel", kterou si místní holky pořizují. A ani, když několik dívek začne záhadně umírat po získání této aplikace, tak o tom spolu jenom klábosí, ale nadále se plně do té aplikace pouštějí. Hlavní hrdinka příběhu vypadá jako jediná normální, která se nenechá něčím takovým získat, ale jakmile zjistí, že je v telefonu i její starý spolužák, do kterého byla zamilovaná, tak se rozhodne tento názor změnit. Její kamarádky jsou na tom hůře - jedna zemře celkem rychle, jakmile si tohoto mobilního přítele pořídí a druhá je jím doslova pronásledována a nemůže se svého mobilu zbavit za žádnou cenu, až z toho začne bláznit. A když se ho konečně zbaví, tak jako někdo, kdo nemá mozek na správném místě, si samozřejmě pořídí nového. Nakonec ale jak to v takových filmech bývá, přijde se na to, kteří kluci vraždí, jak vraždí a hlavně jak je zastavit. K tomu všemu se zjistí i to, co její starý kamarád, který je po smrti, dělá v této aplikaci.

Vlastně se dá říct, že tento film je plný duchů, tentokrát ale úchylných, "pohledných" kluků, kteří dívkám ubližují pro svoje potěšení a daří se jim to. Ovšem pouze dokud nepřijde někdo, kdo to samozřejmě vyřeší. Kluci nicméně podle mě v té aplikaci z velké části vypadali spíše děsivě, než tak, že by mohli poplést nějaké dívce hlavu. Hlavně když se tak zvláštně v té aplikaci usmívali, měla jsem z toho spíše husí kůži. I tak z nich byly ty dívky naprosto mimo, což nepochopím. Já osobně bych si takovou aplikaci opravdu nepořídila za žádnou cenu.

Nebyl to sice nejlepší film, ale musím říct, že takové téma jsem ještě neviděla a chtěla jsem ho zkusit. Navíc nejsem moc na strašidelné a hororové příběhy. Ale nakonec to nebyl tak špatný film, jak všichni kolem psali - rozhodne znám i horší. Mně se líbil ten námět k tomu příběhu, a už kvůli tomu si to u mě získalo nějaké ty body. Rozhodně jsou ale i lepší strašidelné příběhy, kde nevraždí divně, nebo spíš úchylně, vypadající kluci z mobilního telefonu.

(Trailer jsem k tomuto nenašla)